Club700XX - Honda TRX700XX Forum - Reply to Topic
Thread: With so many members, why so little posts or reply Reply to Thread
Title:
Message:
Trackback:
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces) :
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 
 
 

Register Now



In order to be able to post messages on the Club700XX - Honda TRX700XX Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










  Additional Options
Miscellaneous Options

  Topic Review (Newest First)
10-21-2010 06:10 AM
wylee left the nursing home job- told the asshole to pound salt!! some work here and their, still looking......
10-20-2010 06:33 AM
Elmer I'm just waiting for my new fox shocks an stem handle bars an my steering thing I'm just like a kid in the candy jar love ridin my RED 700xx it's the fastest 700 made!!!!!!!!!!!!
10-20-2010 01:28 AM
ranger19jn I work nights and play on my phone illegally all night so its only fron about 3am to after noon you won't see me any other time I may be hoping around on my phone
I usually hit about three forums atleast once a day and their all the same

I've got one for each bike and one for local interests and noone seems to interested lol
10-19-2010 11:42 PM
DIRTWHEELSGIRL
Quote:
Originally Posted by crwh45 View Post
Yeah, I get paid to work on the internet so this is one of the benefits. I am glad you almost feel special b/c if you actually felt special I'd have to take back my comment
Yup......nothing's changed! LOL
10-19-2010 10:13 PM
700xxmaniac im probaly getin a job (good payin) in a few weeks since im turnin 16 on sunday (finaly).. sooo im not gona be on as much... but ill still be on at 3 a.m. like normal..
10-19-2010 07:56 PM
rich_e_rich73 myself im like a
gale force wind
when im here im strong but not all the time lol
10-19-2010 07:24 PM
Baxter
Quote:
Originally Posted by ceballos View Post
lol... yea i've been out of work for the past few months which means many sleepless nights... sometimes i'm around, but i usually don't log off and it seems i'm on all the time..
I hope you find something soon.
10-19-2010 07:19 PM
ceballos lol... yea i've been out of work for the past few months which means many sleepless nights... sometimes i'm around, but i usually don't log off and it seems i'm on all the time..
10-19-2010 07:12 PM
Baxter I tend to come on after work which is about 9pm GMT , this means dinner time to Roadkill and 4pm to Nikki . The summer time sucks because we are 1hour +GMT. I also check in before work and Ceballos is still on it's 11pm to him.
I tend not to post ideas unless someone posts and thinkin about trying something.Then i try and help.
I think I should immigrate to the US , as the pics and vids of where you ride everyday, tend to piss me off . We don't have stuff like that over here.
Just my 2 pennies worth. "The Brit"
10-19-2010 06:58 PM
crwh45
Quote:
Originally Posted by DIRTWHEELSGIRL View Post
Haha, ya I'm alive...some of us actually work when we are at work and can't go online! JK No really tho, been at work tonnes and there's just no time to visit the site... PS...I'm your FAVE canuck?? I almost feel special!
Yeah, I get paid to work on the internet so this is one of the benefits. I am glad you almost feel special b/c if you actually felt special I'd have to take back my comment
This thread has more than 10 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome